понеділок, 29 січня 2018 р.

"Де єдність - там сила"

     Історична подія День Соборності України та 100-річниця битви під Крутами зібрала цінівчан 28 січня в приміщенні сільської бібліотеки, щоб віддати шану всім тим, хто силою духу і зброї втілював і втілює мрію про Соборну Україну, хто боровся і бореться за її звільнення.
      День Соборності України – це символ нової доби в історії України, коли вона піднялася з колін для волі, правди і добра. Присутні переглянули короткометражний документальний фільм, присвячений Дню Злуки, також прозвучали пісні «Вкраїно моя», «Українка», «Плакала калина», «Україна – це ти», прадідівська колядка «Дві тисячі років тому».
      Відлік нового духовного злету нації, який є національним символом для десятків поколінь борців за свободу та незалежність, почали 300 студентів Києво-Могилянської академії, які дали клятву на вірність Україні та на вірність тим ідеям, за які заплатили життям.
       Також 22 січня виповнились роковини загибелі активістів Євромайдану, Героїв України (посмертно) Сергія Нігояна та Михайла Жизневського.
Їх імена мені ніколи не забути –
Вони ж за мене полягли,
Так як і ті, що захищали Крути.
Щемить у грудях і душа болить
За долю мого рідного народу,
Але у серці іскра ще горить
І не втрачаю віру свободу.
      Завершилась година пам’яті піснею «Ой у лузі червона калина», яку всі присутні заспівали разом.  Тож хай в ім’я добра і справедливості у славній нашій Україні збудеться воля творящого, святиться ім’я і пам’ять живущого, насититься спрага шукаючого і повернеться вдячність перемагаючого, кріпиться сила і воля недужого. Нехай єдність, сила і воля утверджують державність нашої єдиної України.
Слава Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар